 |
www.hardtruckapocalypse.fora.pl Hard Truck Apocalypse - polskie forum
|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Renault4
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:57, 21 Sie 2008 Temat postu: KODY DO GRY |
|
|
Witam czy ktoś coś wie na temat kodów do gierki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
D.J.TUNING
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:44, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Poszukaj w google kolego Poniżej masz najbardziej przydatny moim zdaniem kod :
god(1) - włączenie nieśmiertelności
god(0) - wyłączenie
Pamiętaj by włączać ten kod po każdym wyjściu z osady , oraz po każdym załadowaniu nowej mapy
By wpisać kod należy :
1) Utworzyć skrót do gry
2) Do adresu skrótu dopisać komendę -console np.
"C:\gry\Hard Truck Apocalypse\hta.exe" -console "
3) włączyć grę i wcisnąć podczas grania tylde "~" (klawisz pod ESC)
4) Wpisać kod i wcisnąć enter.
Na pewno pojawi się komunikat
Post został pochwalony 2 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Renault4
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 7:36, 25 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
wielkie dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
OutTruck
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:38, 28 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Te kody nie działają ani w zwykłej grze ani w dodatku pisz to -console w lini komend tak jak trzeba wszystko a jak wlanczam tyldą konsole i wpisuje god 1 albo givecash 1000000 albo givemoney 1000000 to nic sie nie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez OutTruck dnia Wto 14:40, 28 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
gumibearsosna
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:33, 01 Sty 2009 Temat postu: Wartości trzeba wpisywać w NAWIASACH! |
|
|
Podaję Wam wszystkie kody,które znam do podstawowej wersji(i kilka ciekawostek ):
Zaznaczamy skrót do gry.Klikamy PPM i wybieramy Właściwości. W polu Obiekt Docelowy po cudzysłowie dajemy spację i -console.
To powinno wyglądać tak : "tu nasz folder z grą\hta.exe" -console
Włączamy grę tym skrótem.Wczytujemy jakiś zapis albo zaczynamy grę od nowa.Znajdujemy jakieś spokojne miejsce(bo gdy mamy widkok konsoli to część sterowania nie działa),albo wciskamy F8(standardowy klawisz pauzy bez menu).
Oto kody(po prostu je wpisujemy i wciskamy ENTER:
god (0 lub 1) - Nieśmiertelność. 0 wyłącza 1 włącza. Trzeba ten kod wpisywać zawsze, gdy wjedziemy do innego regionu, lub zmienimy auto.
map (1) - Odkrycie całej mapy aktualnego regionu. Wartości inne niż 1 nie zmieniają działania.
givemoney (ilość kasy) - Dostajemy podaną zamiast ilość kasy ilość pieniędzy, niektóre długie wartości pojawią się jako ujemne(np. Otrzymałeś -123456577777898 monet ),
giveguns (dowolna wartość) - zmieniają się nam wszystkie bronie zainstalowane na naszym aucie(z wyjątkiem broni typu układacz min), gdy w niektórych slotach na broń nic nie mieliśmy, to pojawiają się tam bronie(to też nie dotyczy broni typu układacz min), można w ten sposób uzyskać wyrzutnię rakiet Smok, która ma nielimitowaną amunicję
truck (numer od 1 do 25, inne dają tylko Furgon(Van)) - Dostajemy wybrane auto. Polecam truck (13). To Krążownik (Cruiser), bardzo dobre auto, niestety, jak większość pojazdów dostępnych na kodach, ma bardzo mały bagażnik. Niektóre samochody (np. Łowca (Hunter) w wesji z małą i średnią bronią) mają "nieczynną" broń. Zmieniane są przez giveguns (1), ale nie strzelają
teleport (nazwa miejsca) - Teleport, wartości liczbowe unoszą nas w kierunek przeciwny do tego, w który patrzymy, nie wiem, jak działają wartości słowne, próbujcie różnych i odpiszcie, jak znacie jakieś działające.
To już wszystkie kody, które znam
Możecie też krzyżować pojazdy. To całkiem proste. Będąc w mieście (koniecznie z możliwością zakupu części), wchodzimy w podgląd miejsca(okno po kliknięciu Kup(Buy)) jednej z części, która ma być elementem naszego wozu. Przenosimy rzeczy jeśli chcemy. Otwieramy konsolę (wciskamy ~) i wpisujemy kod na wóz, który ma być podstawą konstrukcji (jego parametry będą parametrami wynikowej konstrukcji).
Wartość części po lewej będzie wynosić 0, więc jeśli nie mamy wystarczająco dużo pieniędzy, to wpisujemy kod (KONIECZNIE KOD, inaczej nasz trud pójdzie na marne), żeby pieniędzy wystarczyło. Klikamy Kup (Buy), i oto na ekranie pojawia się nasz skrzyżowany wóz.
Czasami któraś z części sięga głębiej w dół, tak, że nasz wóz nie będzie mógł jeździć, bo nie będzie dotykał kołami terenu. Nie radzę też eksperyentować z Czołgiem (Tank)(Tak obok tematu - Czołg teoretycznie rozwija 2000 km/h ), bo gra się zawiesi.
Nawet grając bez kodów czasami warto otworzyć konsolę, żeby sprawdzić kilka parametrów, np. FogOfWar to tzw. "Mgła Wojny", która określa, od jakiej odległości widzimy wrogów. Jeśli wartość jest mniejsza niż 1, np.0,3, to trzeba mieć się na baczności, ponieważ wróg może pojawić się nam tuż przed nosem . Jeśli FogOfWar wynosi więcej niż 1, np. 1,3 , to przeciwników zobaczymy z dużej odległości
Wiem, że się bardzo rozpisałem, ale to chyba wszystko, co wiem o konsoli w HTA.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez gumibearsosna dnia Sob 18:36, 24 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Mati
Administrator
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:34, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki za wyczerpujaca wypowiedz przyda się
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mati dnia Sob 13:35, 21 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
mikolajuchman
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:05, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jakie wielkie szczęście że się u was zarejestrowałem. A ja w mordę jeża lekko mówiąc myślałem co nie tak. Parę postów wyżej zobaczyłem: zabrakło spacji i znaczka " " " na końcu. Miałem już się również przyłączyć do pytania ale wszystko wreszcie działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
SzejkTJ
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 1:06, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
gumibearsosna jak im nie rozrysujesz to nie zaczają
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
gumibearsosna
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:04, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Mam nowe odkrycie co do kodów do HTA. Wpiszcie sobie w okienku konsoli (w tym co się otwiera klawiszem ~) cab (numer) albo cargo (numer).
Pierwszy kod zmienia nam kabinę, drugi zmienia nam (cholera, mam to na końcu języka), no w każdym razie tylną część wozu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
JoKo12PL
Dołączył: 08 Sie 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:55, 08 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ja z parę lat temu odkryłem kod na przyczepę
trailer (1) włącza, (0) wyłącza
Polecam do tego wziąć Ciężarówkę z tyłem "MolokovozCargo" który jest pod kodem "cargo (4)"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|