Forum www.hardtruckapocalypse.fora.pl Strona Główna www.hardtruckapocalypse.fora.pl
Hard Truck Apocalypse - polskie forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

HTA przez Neta

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hardtruckapocalypse.fora.pl Strona Główna -> Multi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafaello7




Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:55, 13 Sty 2010    Temat postu: HTA przez Neta

Witam. Przeszedłem już obie części więc w razie co pytajcie. Chciałbym jednak jeszcze nie zakańczać mojej przygody z HTA więc szukam chętnych do gry przez internet. Chętni niech się wpisują w tym temacie. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gumibearsosna




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:17, 06 Mar 2010    Temat postu:

przeszłeś obie części? ja pierwszą przeszłem chyba z 15 razy, ale w drugiej mi nie szło grałem normalnie, robiłem zadania, ale w jednym momencie gry: po zniszczeniu kombajnu Sama był koniec gry. Wiem, jak ta gra jest zbudowana, wiem też, że jest jeszcze jedna mapa, na której udało mi się zagrać poprzez zmianę w pliku Config.cfg w folderze Data gry, ustawiając mapę, od której zaczyna się grę, na tą właśnie, na której nie grałem (więc jednak grałem na tej mapie, ale zaczynając grę od niej). Mam pytanie: byłeś na tej mapie? Wczytaj sobie save'a tuż sprzed końca gry i wejdź w mapę, kliknij na lupę z minusem, zobaczysz Stany Zjednoczone (ich mapę)
Jak widzisz na tej mapie 5 ikonek, to przeszłeś całą grę, a jak widzisz tylko 4 to masz ten sam problem co ja


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gumibearsosna dnia Sob 12:19, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafaello7




Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:06, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Heh rzeczywiście nie wiedziałem o tej piątej mapie ciekawe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafaello7




Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:08, 03 Kwi 2010    Temat postu:

W mapach mam tylko cztery pliki czyli cztery mapy więc nie wiem gdzie może piąta byc...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gumibearsosna




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:42, 08 Kwi 2010    Temat postu:

teraz ci nie mogę powiedzieć, bo mi się karta graficzna spaliła Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Trza będzie wydać z 500zł na nową...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gumibearsosna




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:03, 12 Sie 2010    Temat postu:

No, w końcu kupiłem sobie nową kartę graficzną.
Żeby odblokować 5tą mapę trzeba zrobić WSZYSTKIE zadania dodtkowe i poboczne (WSZYSTKIE, bez wyjątku).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
unnamedpl




Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:08, 02 Paź 2010    Temat postu:

Daj na upload save'a z tego momentu, bo ci nie do końca wierzę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gumibearsosna




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:32, 05 Paź 2010    Temat postu:

No to muszę od nowa przechodzić HTA;RoC, bo save'a nie mam akurat.
Ale jak sobie trochę w .xml-ach pogrzebię to pójdzie to szybko xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gumibearsosna




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:30, 06 Paź 2010    Temat postu:

Chociaż... Zaraz, jest jeszcze jedna możliwość. Wystarczy zmienić jedną linię w pliku config.cfg:

Z
Kod:
firstLevel="r5m1"
na
Kod:
firstLevel="sin"
.
Wtedy tylko trzeba rozpocząć nową grę i jesteśmy na tej mapce.
Jeśli chcemy przywrócić normalne ustawienia to po prostu zmieniamy spowrotem na
Kod:
firstLevel="r5m1"
.

W pliku config.cfg można też zmienić wiele innych ciekawych rzeczy, np. rozdzielczość ekranu. Jeśli na przykład naszej rozdzielczości natywnej monitora nie ma na liście w grze, to możemy ręcznie ustawić taką rozdzielczość:
Kod:
r_desiredHeight="1024"
r_desiredWidth="1280"

To były przykładowe dane dla rozdzielczości 1280x1024.
Jeśli mamy monitor FullHD to możemy ustawić
Kod:
r_desiredHeight="1080"
r_desiredWidth="1980"
.
Dzięki temu gra odpali się w FullHD Very Happy .
Można też wyłączyć ładowanie tła głównego menu (tego po uruchomieniu gry). Wystarczy zmienić z:
Kod:
DoNotLoadMainmenuLevel="no"

na
Kod:
DoNotLoadMainmenuLevel="yes"
.
Teraz gra będzie się wam uruchamiać dużo szybciej.
Te zmiany dotyczyły edycji pliku config.cfg w HTA:RoC.
W normalnym HTA te opcje nazywają się nieco inaczej, ale działają tak samo.

EDIT: Zapomniałem powiedzieć, że plik config.cfg należy otwierać w Notatniku albo WordPadzie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gumibearsosna dnia Śro 15:31, 06 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
unnamedpl




Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:32, 06 Paź 2010    Temat postu:

dzięki tobie przeszedłem tą mapkę zalockowaną. I po tym mam kilka pytań:

1.Wszedłem w folder map w RoC i zauważyłem że tam są tylko 4 mapy. Więc jak mogła mi się odpalić 5- ta?
2. Po przejściu wszystkich zadań na tej mapie, zauważyłem, (chociaż słabo znam angielski) że głównym tematem jest tam wojna gangów. Po skończeniu wszystkich zadań pisało game over. Ale przecież game over jest po pokonaniu tego kombajnu!
3. Dlaczego na początku wjechania do mapy miałem ulepszonego fightera? Przecież normalnie zaczyna się jazdę scoutem!
4. Kiedy mogłeś wjechać na tą mapę? ( Jak ukończyłeś all zadania, ale na początku wyczytałem, że na tą mapkę przyjeżdża się w celu załatwienia sprawy z niejakim Jonem [czy jakoś tak Very Happy ] czyli ktoś na standardowych mapkach musiał ci to powiedzieć ) / a tak ukosem mówiąc to dochodzę do wniosku, że chyba w tej grze są 2 możliwe ukończenia gry : pierwsze dla leniwców Very Happy a drugie dla tych, którzy ukończyli grę ze wszystkimi zadaniami./
P.S (tj. jeszcze jedno pytanko Wink
Jak się wczytuje gra, to jest widok z jakiejś mapki. Da się ją wczytać?
P.P.S
Zauważyliście, że w RoC nasz główny bohater pozostawia po sobie więcej złego niż dobrego, jak na to patrzeć z perspektywy "jedynki"?
Pamiętacie tą misję, gdzie trzeba było ratować ten zamek jakiejś "green eye" Miałem z tym sporo kłopotów... A po powrocie do konwoju, Vagrant zaczyna się kłócić z zielonooką ;D i potem robim rozpierduchę po której nic z konwoju nie zostaje. Bez sensu. (ciekawostka dla idiotów : eye ma skina Alicji z jedynki, tylko go przemalowali twórcy Buki-> kurd. zawsze jak to mówię przypominają mi się muminki ;D)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez unnamedpl dnia Śro 18:42, 06 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gumibearsosna




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:29, 08 Paź 2010    Temat postu:

unnamedpl napisał:
dzięki tobie przeszedłem tą mapkę zalockowaną. I po tym mam kilka pytań:

1.Wszedłem w folder map w RoC i zauważyłem że tam są tylko 4 mapy. Więc jak mogła mi się odpalić 5- ta?


Jeśli chodzi ci o foldery mp1, mp2, mp3 i mp4 to są to mapy multiplayera a nie singla. Mapy singla to r5m1, r5m2, r6m1, r6m2 oraz sin (czyli ta 5-ta mapa, dostępna po wykonaniu wszystkich zadań). Te mapy są w skompresowanych plikach .pak gry.
unnamedpl napisał:
2. Po przejściu wszystkich zadań na tej mapie, zauważyłem, (chociaż słabo znam angielski) że głównym tematem jest tam wojna gangów. Po skończeniu wszystkich zadań pisało game over. Ale przecież game over jest po pokonaniu tego kombajnu!

unnamedpl napisał:
a tak ukosem mówiąc to dochodzę do wniosku, że chyba w tej grze są 2 możliwe ukończenia gry : pierwsze dla leniwców a drugie dla tych, którzy ukończyli grę ze wszystkimi zadaniami./

Game over po zniszczeniu kombajnu to właśnie ukończenie dla leniwych, którym nie chce się robić wszystkich questów. Dla "pracowitych" gra kończy się właśnie na tej 5-tej mapce.
unnamedpl napisał:
3. Dlaczego na początku wjechania do mapy miałem ulepszonego fightera? Przecież normalnie zaczyna się jazdę scoutem!

A ja grając normalnie, bez edycji config.cfg też wjechałem na tą mapę fighterem, chociaż miałem Rozjemcę (Peacemakera) Mad
BTW, jeśli wpiszecie sobie w config.cfg zamiast domyślnego r5m1 na przykład na r6m2, to też nie zaczniecie ze scoutem.
unnamedpl napisał:
4. Kiedy mogłeś wjechać na tą mapę? ( Jak ukończyłeś all zadania, ale na początku wyczytałem, że na tą mapkę przyjeżdża się w celu załatwienia sprawy z niejakim Jonem [czy jakoś tak Very Happy ] czyli ktoś na standardowych mapkach musiał ci to powiedzieć )

Jakoś sobie niczego takiego nie przypominam, a staram się czytać dialogi postaci.
unnamedpl napisał:
Jak się wczytuje gra, to jest widok z jakiejś mapki. Da się ją wczytać?

No normalnie duuużo się dowiedziałem, co tam widziałeś....
unnamedpl napisał:
Zauważyliście, że w RoC nasz główny bohater pozostawia po sobie więcej złego niż dobrego, jak na to patrzeć z perspektywy "jedynki"?

Czynienie dobra po jakimś czasie też staje się nudne Twisted Evil .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
unnamedpl




Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:02, 22 Paź 2010    Temat postu:

wielkie thx za odpowiedź

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gumibearsosna




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:02, 07 Lis 2010    Temat postu:

gumibearsosna napisał:

BTW, jeśli wpiszecie sobie w config.cfg zamiast domyślnego r5m1 na przykład na r6m2, to też nie zaczniecie ze scoutem.


A dokładnie to wynika to z pliku dynamicscene.xml
Kod:
<Object Name="MyCar" Belong="1100" Prototype="Scout01" Logo="16" Pos="3762.044 426.069 221.447" Rot="0.000 -0.133 0.000 0.991">

Oto przykład z pliku dynamicscene.xml mapy r5m1 (czyli tej na której standardowo zaczynamy grę).
Dokładnie tłumacząc ten zapis:
Obiekt o nazwie "MyCar" (czyli nasz wóz Very Happy) należy do strony "1100", (czyli do naszych sprzymierzeńców Very Happy , może trochę trudno to wytłumaczyć ale dzięki tej wartości (jeśli ją zmienimy) możemy być nawet sprzymierzeni z bandytami Very Happy ) model obiektu "MyCar" to "Scout01" (właściwie to "Scout01" to zestaw 3 modeli : kabiny, nadwozia i podwozia Scouta, wynika to z pliku vehicles.xml), znajduje się w punkcie na mapie o koordynatach "3762.044 426.069 221.447" i jest skierowany w stronę punktu o koordynatach "0.000 -0.133 0.000 0.991".

To wszystko wydaje się czarną magią, ale coś w tym jest Smile.
Wszystkie pliki .xml w HTA są ze sobą powiązane ze sobą.
Ale jeśli ktoś to wszystko ogarnie to będzie mógł zmieniać całą grę jak tylko będzie chciał Very Happy.
Ja łapię już koło 80-90% tych .xml-i Very Happy
Edytując te dane:
Kod:
<Parts>
  <BASKET present="1" Belong="1100" Prototype="scoutCargo01" Logo="16" />
  <CABIN present="1" Belong="1100" Prototype="scoutCab01" Logo="16" />
  <CABIN_SMALL_GUN present="1" Belong="1100" Prototype="hornet01" Logo="16" />
  <CHASSIS present="1" Belong="1100" Prototype="scoutChassis" Logo="16" />
  </Parts>

można zmieniać elementy i uzbrojenie pojazdu z którym zaczynamy na mapie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
unnamedpl




Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:38, 21 Lis 2010    Temat postu:

Może jeszcze przerobisz tą grę w całości? Najpierw stworzysz nową kampanię, potem mapy, dodasz nowe frakcje, i zrobisz spolszczenie. Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gumibearsosna




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:22, 26 Lis 2010    Temat postu:

unnamedpl napisał:
Może jeszcze przerobisz tą grę w całości? Najpierw stworzysz nową kampanię, potem mapy, dodasz nowe frakcje, i zrobisz spolszczenie. Cool


Z frakcjami i mapami może być problem, resztę da się zrobić.
A nowa kampania wymaga raczej nowej mapy Wink .
Natomiast całkowite zmienienie pojazdów i ich statystyk, broni, niewielkie zmienienie już istniejących miast i questów nie byłoby dużym problemem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hardtruckapocalypse.fora.pl Strona Główna -> Multi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin